پنجمین پیروزی متوالی برای جامعه معلولین مازندران

تیم والیبال نشسته جامعه معلولین مازندران برای پنجمین بار به صورت متوالی به پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اراک و قم هم جلوی تیم ما زانو زدند و شکست خورده میدان را ترک کردند تا تیم جامعه معلولین مازندران بدون دردسر و در کمال قدرت به راهش برای تکرار قهرمانی ادامه دهد.

پس از سه پیروزی تیم جامعه معلولین مازندران در دو بازی خانگی در دو روز آخر هفته به مصاف رفبا رفت و باز هم با ضرب شصتی کشنده، به برتری بی گفتگو رسید.

تیم والیبال نشسته جامعه معلولین مازندران ابتدا اراک را راحت برد و سپس با قم روبرو شد که دو ملی پوش دارد و از مدعیان ست گرفته بود، ولی در مقابل ما فقط نظاره گر قدرت تیمی مازندران شد.

تیم نقی مهدوی موفق شد ۳ بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۲ تیم هیات قم را با بازیکنان ملی پوش خود، چون حسین گلستانی، حسین حاج حسینی و حسن حسینلو شکست دهد و به پنجمین پیروزی متوالی دست یابد.

این بازی در مجتمع شهید عظیمی بابلسر با داوری جواد میربلوچ و احمد توسن برگزار شد و تیم جامعه معلولین با سرمربیگری نقی مهدوی و کمکهایش فرید صائبی، محمد عرب و محمد گلچین و بازیکنان یکدلش داود علیپوریان، رمضان صالحی، مجید لشکری، مرتضی مهرزاد، سید سعیدابراهیمی، احمد ایری، مسعود خوجه، ابوالفضل محرم خانی، ایمان روحی، ابراهیم علیپور، حسین زمانی، حسن قربانی، محمد علی باقر تبار و مهدی مظاهری نیا زهر چشم دوباره‌ای گرفت.

انتهای پیام/ م

پیروزی تیم والیبال نشسته جامعه معلولین مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.